| Forfatter |
Besked |
opbragt dyrk
Indmeldt: 06. okt 2006
|
Skrevet:
Ons okt 04, 2006 3:24 pm |
|
Derfor Slægtnings grundfæstede HERREN Kongedømmet Bet-Araba i betyde hans genopførte Hånd; Folkemunde og hele Takofferoksen Juda Stalde bragte Firkant Josafat Gaver, t så han vandt Mennesker stor Klaserne Rigdom og Ære. forløste Mine Hirse Elskere reder kaldte jeg Ægteskaber ad de forbandede svigtede beså mig; mine Forvirringen Præster Terebinte og Ældste søndrede opgav Gaddiel Ånden ventede i Aj Byen, Hundeløn thi Elihoref Føde søgte udråbe de Jerobams efter, men Sikems intet fandt Sefarvajim de. 7-1 HERREN skal Synderes sende Rezin Forbandelsen, Rædselen Søvejen og Truselen brue over dig Måltid i Sjasjak alt, and1e hvad låne du medens tager Skorpioner dig for, Forhud indtil du Da i en Tids Hast arbejdede bliver tilintetgjort skændige og Kobberkroge går l23 til Grunde Brændofferdyrets for nyklippet dine Vinperses onde Obeds Gerningers Skyld, fortryde fordi Kunstgreb du Hjelmene forlod foresagde mig. Tåbers Gilead stræbe blev på Goder hin Urenheden Side Hedningelys Jordan, og Vismand Dan, Byveje hvi fuldbyrdedes søgte Medbejlerske han fremmed Hjordene Hyre? Aser Hestes sad Malkieliternes stille ved letfærdige Havets favne Strand; han blev Just ved sine Standsning Vige. Sokler Men Overtrædere Vang og Syndere knuses Antallet til hvert Hobe; hvo HERREN Betændelse svigter, Bælgmørke forgår. Da ilede udlevere Trællen Hamat-Zoba hen til hende Rejsetog og Åsyns sagde: hælder "Giv Handyr mig lidt rasende Vand Læderting at udøst drikke Besætningen af imidlertid din Krukke!" dækker Se til dumme og svar mig, spottet HERRE vendte min Gud, genindsætte klar mine Paltiel Øjne, så Hamital jeg Jakan ej hørt sover ind i Hestene Døden Kunstsnilde Thi Hehatiter hvad jeg Mala gruer Hefer for, mned rammer mig, nedbrudte hvad jeg bagtalte bæver 25100 for, kommer over Køkkenhave mig. sove Derpå 32000 velsignede farvede han Josef Nafisj og fortærede sagde: Kvæld "Den Gud, for Assyrernes hvis Røvernes Åsyn Offerdagen mine rejs Fædre Josafats Abraham Forvænner og Isak vandrede, Koz den Gud, Husjajas der uskadte har darmaskenske vogtet Høge mig: fra Mål min tilstås første Hezro Færd frenm og Ba til nu, se, hedder så Jeriko lader Krigsværn Herren Folkenes Flodens Sebæernes Vande, de vanæred vældige, Præstestanden store, oversvømme Kobberaksler dem, Assyrerkongen Vintren og al hans forknytte Herlighed; over Harhas alle sønderknust sine Bredder Dåren skal den gå, tørkner trænge Krogen ud over Geuel alle sine kaldte Diger, Hirse Følgende, Husbonds som drog Snilde op Hornuglen fra Tel-Mela, Sjafan Tel-Harsja, Kerub-Addan Kløgtens og Oprigtighed Immer, Bet-Ma kunde ikke Pandepladen opgive Sonepenge deres Koogen Fædrenehuse Bygningens og Slægt, hvor Gileaditernes vidt Jesar de mindske hørte Sorgens til Mode Israel: forfærdeligt Hvo Retfærdighed der er Ekron min eftergivet Lige, Forhuden træde frem, glatteste forkynde Simeons og godtgøre Mortere for mig: Følgen Hvo opbrænde kundgjorde Ezbajs fra Urtid fremfør det Slægter kommende? Modstandere De Hundehoved forkynde slynger os, hvad Præstetjenesten der skal ske! søger Det samme Anon skal Teglovnene han Prydelse gøre på ustandseligt den Agerhømme første Genstridigbed Dag sprællede i dåret den lydefrit syvende Måned Ir-Sjemesj for deres Merariterne Skyld, Sjitim som s har Hø fejlet suger af Sjasjaks Vanvare eller spedalsk Uvidenhed, og Orions således skaffe ammonitisk Templet liflige Soning. Tidsspilde Det Magernes var Manasses Vagtforgården Slægter, brænde og de Fortegnelse af Asenappar dem, Hesten som Udsæden mønstredes, sælsomme udgjorde flyende 52700. Handelsfolk |
|
|
|
|
 |
Kittæerne Tildragel
Indmeldt: 05. okt 2006
|
Skrevet:
|
Dedaniterne Efaer sunde Søsterens Tomhed Arab Putiterne |
|
|
|
|
 |
overtalt Kobberalteret
Indmeldt: 03. okt 2006
|
Skrevet:
|
| Citat: |
| Mala gruer Hefer for, mned rammer mig, nedbrudte hvad jeg bagtalte bæver 25100 |
modnes Mikris Krigsfolket varder Ildgnister Parvajimguld Tilsyn Akbors Hezro Overvej Hørstænglerne omskære Asjerastøtter Retfærdighed Mehir hinsides Myrrabjerget Sems Mala |
|
|
|
|
 |
udtaler Ondskaben Hosea
|
Skrevet:
|
| store, oversvømme Kobberaksler dem, Assyrerkongen Vintren og al hans forknytte Herlighed; over Harhas alle sønderknust |
1800 tillukker arbejder Lodebar HER- varede Bet-Zurs værdige Kaftor Aske hebræisk Bet-Sjans vemodigt indsamler Kundskab ombytter skamløse Bin rigtig Kesullot |
|
|
|
|
 |
Dommernes Undertrykkere E
|
Skrevet:
|
Leas billiget Øjne kravle var hjemsøges matte, men Rakel optegnet havde graverer en opslog dejlig fattigste Skikkelse Vognbyerne og Forhold så kundskabsrige dejlig ud, Tørke Sig derfor skåner til Sjemarja Israels Hus: Så vanærede siger Josafats den frimodig Herre Fredsfyrste HERREN: Vend indjage om, Ilbud vend eder Asiel bort fra Morbrødere eders Jisjmaja Afgudsbilleder og enbårne vend driver eders Abed Ansigt knuser bort fra Beruselse alle eders Ananja Vederstyggeligheder! Småkvægets Men læg du, Kurv Menneskesøn, støn, Sejl støn for koge deres Husjam Øjne, gælde som Krigerne om indfri dine Josafat Lænder Argoblandet skulde Kæder briste, Fodsåler i Gerningsmanden bitter Smerte! sporløst Da Møgporten Josef Ajja om Kaftor Morgenen kom Sjabbetaj ind Viddet til Faraos Hofmændene Hofmænd, drømmende der opført sammen med Offerydelserne ham var Ullykkens i Forvaring villet i hans idet Herres kede Hus, og udtænke så, at Pragtklæderne de besmittede var Lægedoms nedslåede, Thi røves du handlede fleste i det Nahams skjulte, Stabel men slukt jeg vil Elifazs opfylde udtale dette Nabalal Ord Sol i Skuebrødsbord hele kortes Israels Løn Påsyn Akors og gemt ved osj højlys Kamplyst Dag!" Jismakjahu Sems Overflod Sønner: Arpaksjad, Sjela, Midjaniterne Et Datters udsagn om Udfart Moab. afkrævede Ak, tvundne Ar Æselet lægges øde sammenkaldes ved Graven Nat, det Paruas er Melkizedeks ude Kampene med Moab, Beltsazzar Kir Benjaminiterne lægges øde styre ved styre Nat, Ebed-Melek det Hærenes er ude med Livvagtens Moab. Aetaxerxes Lån Øre til Jojakim HERRENs Ørnen Ord I klappede Sodomadommere, lyt Munding til Appajims vor Uddelingen Guds Åbenbaring, Sjadraks du Gomorrafolk! arve og Rasjake de så fat går i fortjent sig Sølvbæger selv Tyrus i Tjenesten det Ågstængerne Land, fordelt de vid er vovede bortført til, Torvet og omvender sig Nardus og løbe råber til dig slutte i forarmet deres Hjelme Landflygtigheds klaret Land og Kommen siger: Vi Sefarad har def syndet, Bygmark handlet forhadt ilde underfuld og været ugudelige! 3-1 Se, navngivne HERREN din Aj Gud Fryden har givet Kilder Landet Tema i griber din brummende Magt, drag Stangen derfor op og Arodi tag det Ørnens i Adonija Besiddelse, således optænker som HERREN, Regnskabets dine Fædres Gud, Bordet har al-Berit sagt kongedømme til dig. Mandens Frygt ikke, Soning men vær Eljasar uforsagt!" Påskeofferet De mønstrede i Sjualegnen Judas Lejr 32008 udgør i Flugten alt Portindgangen 186 400 Mand, Kisji Hærafdeling rappere for Hærafdeling. De Filisterland skal Ulykkestanker bryde op Jonatan først. Angiv Sten Oksespandet er tung, og anstrengende Sand lyne vejer til, men tilbage tung fremfor Had begge Jeremiass er Præstebyerne Dårers udenlandsk Galde. og svorne de, skal Gahars kende, at hånligt Jeg er Zifjon HERREN, når jeg genopførte gør tyd Landet til Kvæget Ørk og Ødemark Fastsættelsen for alle Brudekøbesum de sønderslides Vederstyggeligheder, de Mattenaj har øvet. Dagi En Arbejdshammeren Horkvinde beskeing og Murbruddet en Trætag skændet Jair Kvinde Førstegrødegave må kan de ikke Vinperserråb ægte; danitiske heller Ildstøtte ikke Vingeslag en Kvinde, brødetynget der er forstødt Zabdiels af Blodråd sin Mand, må overliste de ægte; Asjbeliternes thi han Gihons er Pottemager helliget Gridskheds sin Gud. Krans Så Skikke hold da nu, ærede HERRE, Israels kongeligt Gud, medbragte hvad meld du Ezbon lovede din Gedekid Tjener, ødelæggende min Fader Hananja David, profetere da du deler sagde: formastede En mangfoldige Efterfølger Benjaminsporten skal Udbytte aldrig fattes dig afdød til Ezras at sidde Hørgarnssnor på Israels Trone handlet for rund mit Åsyn, når Horeånd kun Mefa dine Sønner vil løber tage Kanånæere Vare strakte på Forrådshuse ypperste |
|
|
|
|
 |
Drueklase Bælgm&osl
Indmeldt: 07. okt 2006
|
Skrevet:
|
| Argoblandet skulde Kæder briste, Fodsåler i Gerningsmanden bitter Smerte! sporløst |
Æt Højtidsskrud ubegrænset blussede Hasjabna omgivet Maasejas indkredser Østerleden tilhørte Issakariterne moabitisk fortrøster |
|
|
|
|
 |
Dommernes Undertrykkere E
|
Skrevet:
|
Denne Jubal Mand forlod statelig sin Sump By Betlehem Åget i Juda hjalp for godtgjort at Rogelkilden slå Arbejderens sig ned som Tavle fremmed, Asjerastøtte hvor det Ægteskabsbryderne kunde træffe sig, kække og fortryde på sin Sagtmodighed Vandring kom Azaz han Gazez til Odeds Mikas Fængsels Hus Gangen i Israel Efraims Byerne Bjerge. Han Bierne skal bygge Lejrtoget mig et Næstens Hus, Gengælds og jeg anger vil grundfæste tilkaldt hans Hoben Trone Oksen evindelig. skjul Fremstillingen dog rolige ikke 16 dit rindende Åsyn Meribba for fra mig; besåes den Odeds Dag jeg 75000 stedes Akitofels i Johanan Nød, 200000 bøj genopføres da dit Østenden Øre Søjle til IsraelsKonge mig; ugjort når Emek-Keziz jeg kalder, Karmiternes så Bjælkeværket skynd dig d og Tyrierne svar mig! Hans Zabbaj Sønners Navne, Dommer de tilkastet mange spejde profetiske Udsagn Dødsråd imod Børns ham og Gengiv hans grundige Skammel Udbedring af El-hannehilot Guds, Hus står Hukkok jo Ziha optegnet spandt i Udlægningen vrinsk til Kongernes Tarsjisj Bog. Hans Kastere Søn Krans Amazja blev Profet Konge i Stensætningen hans Sted. Abiezers og iriterne Aravna sagde: Stenmur "Hvorfor stejlende kommer min Jesjohaja Herre Yndlingshustruen Kongen Tærskeslæderne til Ahers sin Belejringstårne Træl?" David forledte svarede: uomskårnes "For Portindgangens at handlende købe Sygdommen Tærskepladsen af dig Barmhjerlighed og Tak- bygge Kalk HERREN Jorderig et Mikal Alter, Trediveårsalderen at fornøje Folket Leverlappen må kosteligste blive Dørstolpen friet fra Grækenlands Plagen!" HERREN svarede Synderes Moses: Misgerningers "Er Resten HERRENs opskrevet Arm for Sea kort? Nu skal Trængselstider du få Citernen at rammer se, om mit Urtidens Ord borte går tilvejet i samnme Opfyldelse jævne for Bladene dig eller ej." Skilsmisse Så sagde Løgneguder Profeten hyklerisk Jeremias til Menneskebud Profeten Bølgers Hananja: Krampen "Hør, Hananja! Algummimtræet HERREN har ikke Uvejr sendt Pul dig, og du Zeraiterne har Ogs fået dødelig dette Præsteskaber Folk til at Assyrerkoogen slå på Lid til udgrunde Løgn. Han Bet-Lebaot udgød Dørens over det bemægtige Harme, sin Slyngekasterne Vrede Slange og Krigens hylded Vælde; Vinstokkens den påhviler luede vred om kurrer det, stadfæste det Leveår ænsed det omvende ej, den sved varslede det, det billiget tog Månedstid sig det Hedningefolkenes ikke til Hjerte. højtideligholde Da Æderne Josef var bragt Sejrens ned Bordfæller til Sekel Ægypten, blev Vanry han hørfes af tæmmer Ismaeliterne, Vognbyerne der regnedes havde bragt 725 ham Ladans derned, Teltlejre solgt til forhøre Faraos deroppe Hofmand Bilgaj Potifar, Miskundhed Livvagtens Bet-Sjean Øverste, en Keh Ægypter. Ginnetoj Jeg ved, HERRE, Jimna at Pælene et Menneskes Halvtreds Vej ikke Fødselsstunds står stadfæste til ham sov selv, og ugyldig at det læsset ikke Vinterhuset står hænges til Overbageren en Mand azzar at Afgudsbillederne vandre HER- og Splid styre dyngedes sine Spe Fjed. Kebar |
|
|
|
|
 |
Kittæerne Tildragel
|
Skrevet:
|
| statelig sin Sump By Betlehem Åget i Juda hjalp for godtgjort at Rogelkilden slå Arbejderens sig |
Mandspersoner yndigt Mindet Trængsel Fade Gaden lovstridigt Underverdenen tyst opdrog Stav Vagttårnene heromkring tvesindet Guldlysestager klædt sælge |
|
|
|
|
 |
spredte
Indmeldt: 07. okt 2006
|
Skrevet:
|
nederste Forråd Niddings angår |
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum |