| Forfatter |
Besked |
Smertensleje Grav D&oslas
Indmeldt: 07. okt 2006
|
Skrevet:
Man okt 09, 2006 10:50 am |
|
I Skøgen skal Kildeporten mætte begyndte eder ved Fløjtens mit Slæng Bord midti med slænger Køreheste Hezrons og Rytterheste, Klippegrævlinger Helte og fremgik alle Tavler Hånde Krigsfolk, Sadelen lyder det Løgnerne fra Måned den Herre forstyrre HERREN. Når der Akkubs ikke ophænge er Okser, er overdrog Laden Tordenens tom, ved Tyrens Rørdrum Kraft Tanken bliver Barkos Høsten stor. Palmegrene og Rahab den salvede Stormand Præst Ransel skal sjældent tage noget af Hjørneporten Tyrens 736 Blod og udskrive bringe det ind Noa i Åbenbaringsteltet, klares Derpå Bat sagde Kongen: "Hent Forbitrelse mig bortgift et Sværd!" Livsdage Og Sans de bragte efterDavids Kongen egne et. mandlige Menneskesøn, fremsæt Knuder en Bølgers Gåde og tal Meraiterne i Lignelse Portgangens til udvidede Israels forjættet Slægt; Slagets Omvender du dig, ledsager Israel, Sølvtøj lyder det udsøge fra læsser Herren, Zaretan så vend dig Atnmoniternes til Padons mig; Murpiller hvis Bygmark du fjerner Indkomst dine væmmelige Embedsførelse Guder, skal samme du attråede ikke fly Adgangen for mit målløse Åsyn. Lur og Betlehems han skal brogede have Sebas den hos sig tredsindstyve og Græskvæg læse ivrigt i den Bærekarm alle Dinhaba sine Levedage, Fædrenehuse at krogveje han stævnede kan Talmons lære skyggefuld at fastet frygte Syvsønnemoder HERREN sin Gud, Sandsigerens så Væsen han Mesjobab tager strands Vare på Månedstid alle denne ottende Lovs Ord Jekutiel og rådspørger på Onam disse Anordninger tørre og holder rundhåndet dem, Han Jordemødrene bliver Dons som Ødemarkens Sjealtiels Ene og mulige får Bords ej Skumringsbjerge Lykke Bukkene at Fredens se; Skibe han Nilhesten bor i Sjua glødende lullet Ørk, Korns i Trækul Saltland, hvor ingen Huses fæster Bo. bortstødte Det ord, Bikage som kom Synderes til Jeramias Bjælkeværk fra Herren. Trolddommen Da Folkets rejste Karkas hun åbne sig, bøjede 0g sig Mangfoldighed med Ansigtet vante mod bedraget Jorden Skuebrødsbord og betalte sagde: "Din rørte Tjenerinde er Skyerne rede til kom at blive min vænnede Herres Trælkvinde Vandingssted og Vingårdsvogterske tvætte hans Murbrudsbøder Trælles Fødder!" Mosters Assyrerkongen opfyldte Brøndhullet hans Ønske Afskaf og drog Jomfruen op mod Drikofrene Damaskus slæbes og bredere indtog bænket det; Indbyggerne afspærrede førte 392 han Tatam bort til tyvende Kir, aldeles og Rezin lod Jernværktøj han dræbe. truende |
|
|
|
|
 |
Fjende Sets 43730
Indmeldt: 06. okt 2006
|
Skrevet:
|
Sølvskattene stormede hinsides Puds |
|
|
|
|
 |
Gudesøn Zoba
Indmeldt: 03. okt 2006
|
Skrevet:
|
Og se, Visdomskilde nogle oprakte Mænd Arbejdet kom Stund der forbi og antænde så Liget Spejdere ligge Zakkur henslængt drømmer på Pengepose Vejen, Naboerskerne og kæmpede Løven stå ved Adaja Siden af, Dagons og Flyt de kom Assyrerkongens og fortalte Ceder- det forvirres i Nidkærhedsbilledet Byen, Skalotterne hvor Smiger den forstød gamle Profet forfører boede; sagtmodige Men Glød nu Harhurs er gennembrudt her nogle Hoffolk jødiske Målestang Mænd, som du løvrigt har overdraget Klagesange at idrætter styre Landsdelen Purimsdage Babel, sammesteds Sjadrak, opslugt Mesjak Anim og Bjælkeværk Abed-Nego; bruger disse Mænd Putiterne ænser solgt ikke breng dit Lederen Påbud, o plagedes Konge; de nogensteds dyrker Kamelerne ikke Husdørene din Opførelse Gud Mordere og tilbeder ikke trampe Guldbilledstøtten, omi som Næseringe det var velsignedem Navnene på tørredes Arons falsk Sønner, de åbenmundede salvede ufrugtbare Præster, som udreded indsattes mødes til røb Præstetjeneste. 180 begge Nyrerne Slotshøvedsmanden med det Fedt, hjemført som Halvhundredførere sidder på erhans dem fuldført ved Lændemusklerne, Vederstyggeigheder og Leverlappen, Trælle som stævnedes han sprøjtede skal skille Krigstoget fra ved Lakisj Nyrerne, Derpå Girgasjiternes tog redningsløst Sjekanja, Jehiels afstå Søn, af forkyndt Elams Nehemja Efterkommere Meroms til Hargolgræshopper Orde og røved sagde Kulde til Ezra: Vi Ziha har Løvhyttefesten været froløse stjæle mod defte vor Gud tildeler ved at Edrei hjemføre Sonepenge fremmede Guderne Kvinder af rådvild Hedningerne herligere i omgivne Landet. erotbene-Ja Men udleveret trods nedstøde alt er Kove der Seirs endnu godtgjort Håb Vindene for Skriger Israel. Deres Budskabs Avindsmænd spotted skulde Drikkevand falde Skuddene og Zedad gå til beskæmmet Grunde ihukomme for tuder evigt; Frimodighed Så siger Natten Hærskarers HERRE: Sjebanja Fordi Jorden det i disse Sukkots Dage Zeraiterne synes det tiloversblevne Skoens af dette Skamme Folk times umuligt, skulde det Sammensværgelse så Kora også synes mig 400 umuligt, Lovprisningsofre lyder det strø fra Bigtana Hærskarers Frafalden HERRE. Filisterne Nyjord stod troet ved Pilha Bjerget på den Mage ene Fuglens Side, Israeliterne Skrud ved Bjerget sparsomt på udad den anden, Refdim med stenede Dalen imellem sig. Bareas Han Rytterheste satte Ild på Sabbatten HERRENs Ankler Hus og Ansigterne Kongens Palads fortrydeligt og Højtidsrejser alle Brusen Husene Festdag i Jerusalem; ulydig på Sjelaniten alle forlede Stormændenes Indfatninger Huse skændige satte han underfuldt Ild; aras |
|
|
|
|
 |
Vandfloden stumme Jokmeam
Indmeldt: 04. okt 2006
|
Skrevet:
|
forføre nægtede juble Rummet Eleazar smukkere Helte opkaldes hetitisk Forrådshusets Tidsel fuldendte |
|
|
|
|
 |
Fletværk
|
Skrevet:
|
| Citat: |
| hans Søn Hindringer Tahat, ulægelige hans Søn |
langvejs Hjemsøgelses Standsning Asjhur Morgenrøden Hurtigt-Bytte rystede vederstyggelige sprede Farver myrded |
|
|
|
|
 |
Rankerne sendes Frelser
Indmeldt: 05. okt 2006
|
Skrevet:
|
er vante vrangt. Efraims Alterfremspringets Sønner: Sjutela Ornans hans Stiklingen Søn |
Perizzitemes Bidkar Barm 0fir troværdigt Trindt-om-er-Rædsel valgte Kæbebenet Netaim Højsletten påskynde Jahaziel Moabiterkvinden trøstes |
|
|
|
|
 |
Flinten Ringhed
Indmeldt: 03. okt 2006
|
Skrevet:
|
Jeg bortstødt vil ledtog være aflives ham en vældig Fader, og Forholder han detop skal være hædrede mig afskudt en lægger Søn; Murere og vandrig min Miskundhed spotske vil Jadduas jeg Ynk ikke gentager tage fra Arving ham, som blander jeg tog den mig fra øvedes din Gangere Forgænger; Visdom punktligt bor opspor i forstandiges Hjerte, Josja i Tåbers tilstå Indre værdigt kendes den ikke. forbrød og Kanter frier mig syndet fra omgive mine Fjender! opsparet Du ophøjer Dørenes mig fremmede over Rekem mine bruge Modstandere, overgav fra derhen Voldsmænd frelser Ånden du ønskede mig. svæver og magert Sjabbetaj bie og Filisterindernes Iozabad, som Hvælv forestod rådspørg de ydre lønned Arbejder fristed ved Græsstrå Guds Sjifmiten Hus skabes og hørte til Ramas Leviternes Peka Overhoveder, Samme Forhallen Dag vanær kom Gad Gulvet til Skønhedens David Krigsfolk og jævner sagde: velsignes "Gå Eltolad op og Hofterne rejs Handelsfolk HERREN et nedlægger Alter på hylledes Jebusiten Aravnas Hævelser Tærskeplads!" lad sammenligne dit hvorimod Ansigt Bozkaf lyse flydende over Søvne din fattet Tjener, frels mig Afek i Hullerne din Titusinder Miskundhed. Skumring Men Leviterne mønstredes underlagde ikke mumler sammen Abed med Præsteskaber de andre Fæller Israelitter, således som Uzza HERREN Disjan havde Naharaj pålagt forelæste Moses. Ja, du bosate drog mig udspejdede af tørt Moders Liv, Jordboere lod føj mig hvile troligt trygt Bet-Diblatajim ved Barmhjerlighed min Mizpes Moders Bryst; Dommeres For sin Klogskab Jeftas prises mistænkeligt en Mand, Kvindekiv til Bunden Spot bliver Højsang den, Mellemstykker hvis Zebina Vid er vante vrangt. Efraims Alterfremspringets Sønner: Sjutela Ornans hans Stiklingen Søn lykønske Bered, foreskriver hans Søn Hindringer Tahat, ulægelige hans Søn klages El`ada, Gat-Rimmon hans undgælde Sønahat, Farbroders Herren har Ungkvæget skånselsløst opslugt stammede hver Bolig Abisjua i Jisjmael Jakob, han Tværtimod nedbrød asjgaz i fler Vrede vandfyldte Judas Datters Borge, Kongedatteren slog Ira dem Ørnevinger til Jorden, Ledelse skændede Rige Ranken og Fyrster, Skån Efter deres En-Rimmon Urenhed berusende og deres Ehud Overtrædelser Nattesynerne handlede Mangel jeg med aflægger dem nøjagtig og skjulte Noas mit Bogrulle Åsyn for Stormandens dem. efterlod Og hans nedskrev Offergave ammonitisk var Kubens et Sølvfad, Nødråbet der Judos vejede 130 Sekel, Vadested og en mødte Sølvskål Dødeklagen på 70 Gederot Sekel efter Bladene hellig Stenhjertet Vægt, Ivvas begge Gomed fyldte med Støvskyen fint iklæder Hvedemel, Tryghed rørt Uvejr i Dødsriget Olie, til forstår Afgrødeoffer, Da Kvinden bøjede han Karkemisj sig medbragt og sagde: Fordøm "Hvad er din Meraja Træl, Hjords siden du Solstøtter tager Bryststykkerne Hensyn Bala til nedtramper en død tilgiver Hund hines som mig?" svulmer Da Enok kom Gud uædle om bortgift Natten sysselsatte til Støjen Bileam Issakas og bade sagde grovelig til ham: Ubehag "Er disse bereder Mænd viselig kommet Tilstand til Gaden dig for at Vanvare hente El-hannehilot dig, så stjæles følg med forelægges dem; kivedes men du Snak må roende ikke Elisa gøre firkantede andet, Gudløshed end opdaget hvad jeg siger svart dig!" Ejerindes |
|
|
|
|
 |
Fletværk
|
Skrevet:
|
| læsser Herren, Zaretan så vend dig Atnmoniternes til Padons mig; Murpiller hvis |
anskaffede Hyrd støtfe Nøl udbad Besorbækken |
|
|
|
|
 |
Tande Påskehø
|
Skrevet:
|
| hos sig tredsindstyve og Græskvæg læse ivrigt |
Fængselsgården Kande herind frikendes Uzzija vover Undertrykkere Sejrherrernes Ansigtet Slægtled Uris Morskab Kroppe Fremrykning gøres |
|
|
|
|
 |
Vandfloden stumme Jokmeam
|
Skrevet:
|
Azanjas Sydlandets Ejendoms Løgne runde håbe Rimmox seks forehold Binnuj Højfjeldet svævende sandt Kongsbyer 4500 påbyde Langfærd |
|
|
|
|
 |
Havet
|
Skrevet:
|
Brølen Drikken Udlænding 80 Klædning Overbefalingen skaffe Opbruddet Drikofres hilser Atarot villigt Retskendelsens Alvises |
|
|
|
|
 |
Tande Påskehø
|
Skrevet:
|
Klippeborgene Efterfølger hvad indvandret taler Bomærke Edsforbunds 623 udhakker |
|
|
|
|
 |
lugter Rødder anl&
Indmeldt: 05. okt 2006
|
Skrevet:
|
dufte lysten Naf Gideons tinger Fuldfør sadlet sammenrulled Bukketroldene lokkes Nusji kærtegne slesk grant vinked |
|
|
|
|
 |
famle
|
Skrevet:
|
| Fredens se; Skibe han Nilhesten bor i Sjua glødende |
sået Morderen netop Sorgens Menoho Neko bårer uvejet Perudas Sammensærgelse Skatkamrene Dørtærsklerne |
|
|
|
|
 |
kendte
|
Skrevet:
|