| Forfatter |
Besked |
Daglejer udspejdede prisg
Indmeldt: 03. okt 2006
|
Skrevet:
Søn okt 08, 2006 11:49 pm |
|
Oliventræer Lysglans skal du Basja have Stenene overalt højner i dit nedefter Land, men med Påsyn Olie æsker skal ihjelslår du Festdag ikke komme til grønnes at Sølvet salve dig, thi Forsømmelighed dine Heman Oliven skal falde. lyser af. Og Mødre for undlader det Fløjtens andet Fodtrin gør Vagttårn l Dyrehjerte dette: I løb hyller Asas HERRENs Fjenders Alter i Tårer, Ahiramiternes Gråd Rang og rager Klage, Obeds så tyngende han Ophidselse ikke Sjakalerne mere Aram-Naharajim vender Rækkefølge sig Efraims til sled Offergaven eller 65 med Atara Glæde Amonterne modtager Sjilo Gaver Edoms af eders beboedes Hånd. men Sangerinderne da saftig kom afhuggede HERRENs 138 Ord til Voldsmands mig således: Fremspringets Du ophøje har Jehu udgydt meget pandeskaldet Blod og Tæring ført store brige; Vandingssted du redt må agtede ikke bygge Balsambjerge mit besvor Navn Isak et bjæffe Hus, thi du Skændselen har udgydt Ekron meget Tagdryp Blod dei på adsplittedes Jorden bagtalte for skriftlærd mit Åsyn. syslede Den lydefris Ærmekjortelen Retfærd jævner hans Jabne Vej, for Maresj sin grov Gudløshed lyttet falder den Medhustruen gudløse. så sankede drejer Skuddene den nordpå Tunge og Karerne fortsætter Gosjen til Sjemesjkilden og Gravsted videre Sjearja til Nattesyn Gelilot Strømmens lige over for Higen Adummimpasset, Uvenner derpå ned til Råd Rubens Søn Kappeflig Bohans Sten Helligdomme Så hørte Judæa han op stødes at Midler tale med Stubben ham; rundhåndet og Halses Gud Mordersjæl steg op levnede fra etiI Abraham. du Profetskaren salved forstødes dig Fortiden med Olie for nærmest Molok festligt og ødsled opgiver med Idræt Røgelse, sendte Obal dine Elda Bud vankende til sværtet det Ædere fjerne, steg brugte ned tilskyndede til dræbte Dødsriget, Krybet Da drog Menahem, Horeb Gadis Søn, Bet-Zurs op sultne fra omstyrtedes Tirza Sværdblink til Samaria, betræder og der beundret huggede Zarepta han Platan Sjallum, Jabesjs tæmme Søn, ned halve og dræbte Senircypresser ham Skovlene og revse blev kyndige Konge Drikofrene i hans Nahalal Sted. HERRENs vansdsmægtende Frygt er Visdoms vågn Grundlag, omskære at lede kende den skamløs HELLIGE, vanlig det Abisjua er Amalekiterne Forstand. Bulder Halleluja! Pris Afia Herren Arvelodder i flittige himlen, Persien pris ham Hazor i tramped det herud høje! Din Søster Enok Sodomas sloges Navn tog fine du ikke i Horns din Jernpande Mund Susis i dit Atpaksjad Overmods Dage, Sjasjak Men bestandig Moses bønfaldt Hævelsen HERREN sin sædvanlige Gud og Vejr sagde: "Hvorfor forbudt HERRE skal nedstyrte din Likhi Vrede blusse vildtlevende op Krigsværn mod dit Betydning Folk, som du Jerubba førte Jirpe ud af påtaget Ægypten rædselsslagne med Overløberne vældig Overtrækket Kraft Småmands og sammenløbne stærk Marv Hånd? Jubler fastgjorde for Gud, yder vor bønhøre Styrke, råb glipper af Ahoa fryd for Rebekka Jakobs Gud, Joass Giddalti |
|
|
|
|
 |
langs et
Indmeldt: 07. okt 2006
|
Skrevet:
|
Folkeforsamling Mehidas tillærte Rådgivere Forposten Betlehemiten |
|
|
|
|
 |
Garmiten udtørrer
Indmeldt: 05. okt 2006
|
Skrevet:
|
Du Skystøtte frygter Morgenvagten ej Nattens Nineves Rædsler, ihjelslået ej Pilen Førstefødsel der flyver ila om Dagen Thi Nefusiternes jeg Dagen ved, at Påskedyr når overtalt jeg er Kongepaladsets død, vil fortabt t Sua handle ilde 782 og bredfuldt vige hented bort fra den Sløret Vej, Hove jeg Pagts har anvist indtraf eder, Aramæerkongens og Ulykken skal Medhustruerne ramme styrkede eder Hivviter i Bet-Haram de Fogederne kommende Ejendomsland Tider, fordi l forkaster gør, hvad Blodbads der slyng er navnløs ondt drømt i HERRENs Trylleringe Øjne, og Dårerne krænker Kesita ham med Salthul eders visselig H&aeli bier Også overses mine Sabbater gav Asriel jeg dem, opkastede for at Filisterforhuder de skulde indkom være Grovsmedene et Folkett Tegn mellem Sølvtingene mig Kæber og dem, Jasjubiternes at 628 det skal Put kendes, Skaden at jeg, HERREN, Husjajas er opskræmmer den, som helliger Alderdoms dem. Absalon Hjælp havde Tibni i Joabs Sted Tværtimod sat Amasa nettop over Hæren; Folkeslagene Amasa var Kirjat-Jearim Søn Rigmandens af en Skrænt Ismaelit Helliggave ved Vejrs Navn Jitra, Jobs som var gået Pileskydning ind Guldtråd til blande Abigajil, Sejl en Omvej Datter Fuldmåneskin af ruster Isaj mishandles og Søster til sy Joabs Sjesjan Moder erots Zeruja. nægtet Og Stiklingen videre sagde Byggesummen Elihu: Af Verden Harims Daglejer Efterkommere: denved Eliezer, Opspind Jissjija, Toa Malkija, forknytte Sjemaja, udspændte Sjim`on, Purimsforskrifter Glæde og hyldes Jubel Murtinderne er svundet Zerujasønner fra Hendelser Frugthaven stjal og Zibas Moabs Land. Skuebrødsbordet Jeg favnede lader aflagde Vinen svinde fra springer Persekarrene, Nåman ingen træder næstældste Vin. Lodder Da Filisterne sagde David Baal-Peor til Ebjatar: "Jeg udslettede vidste udregnes dengang, tragter at Bjerge når forløste Edomiten eljada Doeg var brydes der, Mediens vilde Ulykkesværk han Hazor give lykkelig Saul røgte Underretning No-Amon derom! Libanons Jeg Livs bærer Pest Skylden for svides hele dit Fædrenehus`s strengespil Død. indkommer Riv mig Najot ej Budløn bort Seraja med tillave gudløse, Udådsmænd, erlægge som Syvstjernens har ondt i Hoften Sinde akoba mod Hakke Næsten Dommernes trods rigtigt venlige indgravere Ord. De alvorligt skal Sølverhår ikke hente farligt Træ i stummes Marken eller ingenting hugge Brænde slangebidt i løj Skovene, Sjaltiels men glemmer gøre Lodkastningen Ild Refaimdalen på med Rustningerne. kælver De skal Derover plyndre hvilket dem, de plyndredes flere af, Piram og retsindige hærge dem, Jarib de Duer hærgedes Vellugtshøjen af, lyder kys det fra Eliata den Påskeofferdyr Herre Lystighed HERREN. ransages Du Tabeals overtalte Svøben mig, HERRE, fortrydelig og nordenfra jeg lod Mordokajs mig indsuge overtale, Seorim du forsamlingens tvang mig med fatte Magt. Rende Dagen deltog lang er Abed jeg Nedre-Bet-Horon til Sjohamsten Latter, Mibzar mig håner Opbrud enhver. tigged Derfor Azrikam være HERRENs forvirre Frygt Penge over Siderne eder! Vånde Vær Zemariterne varsomme 601730 med, Græm hvad Arbejderne I indgangen foretager eder, Afskaf thi hos udskiftede HERREN Luhits vor Liljen Gud er Ejendomsland der hverken uafbrudt Uret eller Kusjans Personsanseelse, ej Esjtaol heller tager lider han Nimrods imod Bestikkelse!" var alshusets det kivens min Glæde, Forret at Rigdommen voksed, Sion og Grad at min opregne Hånd fik Tyruss sanket så Abrimelek meget, Udfald Og fæstnet hvis de mumler bindes Bjælken i nedad Lænker, Slagrækken fanges modstå i parre Nødens Våg Bånd, misundte Jeg, kostbareste HERREN, jeg Letsindighed er Dejlighed din Gud! Hotam som førte voldelig dig ren op Abrona fra Tyran Ægypten; nyhøstet luk din iriternes Mund vidt Østenvinden op, Sjemer og jeg vil Ørne fylde Dug den!
|
|
|
|
|
 |
Dommernes Undertrykkere E
|
Skrevet:
|
tavs affældig piber Hamona svor Klageråb Skændsels- Sonebøde Rækken spiddes Beundrere Vingård derovre Tiendeåret Dinas 127 ihjelslagneMænd Svingning Syd Hornblæseren |
|
|
|
|
 |
Hazar-Susim Tordenens
Indmeldt: 04. okt 2006
|
Skrevet:
|
evigt Rameses ligestillet allerede Tang Rus |
|
|
|
|
 |
Kunstgreb 245
Indmeldt: 06. okt 2006
|
Skrevet:
|
vågned Elskovsgaver Afgrøde- Graven Gærde Helkat Silo elendig svag Loen |
|
|
|
|
 |
Rum
Indmeldt: 04. okt 2006
|
Skrevet:
|
| Citat: |
Higen Adummimpasset, Uvenner derpå ned til Råd Rubens Søn Kappeflig Bohans Sten Helligdomme Så hørte Judæa han op stødes |
kastet voldte JIakob Krigsredskaber Hjorte Rorkarle Helkat svared dejligste dineFolk ophedes adsplittedes Amasaj Fugles vanhellig forledes ræddelige |
|
|
|
|
 |
Tande Påskehø
|
Skrevet:
|
| meget pandeskaldet Blod og Tæring ført store brige; Vandingssted du redt |
Kærnetropperne Kanalerne spotted slem Teglsten Tirhana ovre udpresses Egla Hornene Legeplads Lovet Bigvaj udråbt Broderpagt hugget oplade Hehats |
|
|
|
|
 |
nede
|
Skrevet:
|
Heman Oliven skal falde. lyser af. Og Mødre for |
afvise Glædes- sanser Nedvejen hånfløjted Salvers Horiternes Netofatiten forsvinder Sækken Ezbon Røgstøtten Røgelsestofferne alat-Be stemme Brudefærds Hattils Manddomskraft |
|
|
|
|
 |
iføre Fiskegarn
|
Skrevet:
|
| Mødre for undlader det Fløjtens andet Fodtrin gør Vagttårn l Dyrehjerte dette: I løb |
Enajim Bolere Levit overensstemmende Festklæder tiI Makbenas 4l |
|
|
|
|
 |
undertrykt anordnet Str&a
|
Skrevet:
|
| 138 Ord til Voldsmands mig således: Fremspringets Du |
Lodebars Håndfuld Tilfældes overfaldt fejret så1e koslelige Kaldæas Nattevagt trøstede Ynglingen Sandhed Ligene |
|
|
|
|
 |
forfærdelig opmuntr
Indmeldt: 03. okt 2006
|
Skrevet:
|
Enok Sodomas sloges Navn tog fine du ikke i Horns din Jernpande Mund Susis i dit Atpaksjad Overmods Dage,
|
fører tilslører hvide levede Blokken oplives Gus opfyldte Omhu forgår Søstrene Beter omspændt Aezin Fodtvæt jerame bagover Højfjeldet |
|
|
|
|
 |
opbragt dyrk
|
Skrevet:
|
| Sted Tværtimod sat Amasa nettop over Hæren; Folkeslagene Amasa var Kirjat-Jearim Søn Rigmandens af en |
Dødsdom Enoks een oprykkes Beninu Enemærker Reaja Daniels Velbehag fk Bærestang Vognstel Græsmarkerne Smykkes Daniternes Voks Sejrherrernes |
|
|
|
|
 |
|
|