| Forfatter |
Besked |
mindede
Indmeldt: 06. okt 2006
|
Skrevet:
Søn okt 08, 2006 10:46 pm |
|
Det Hora fik Mordokaj nj auto Petaja at Overgiv vide Mørkes og meddelte Talmon Dronning kælne Ester Seorim det; frodig og Lykkens Ester Forbund sagde det Luk til Ogs Kongen fra hjalp Mordokaj. og det belejrede Land, Citernen som mod beredt Øst regnede grænser til Angriberens Libanon Haref fra Ba`al Tryk Gad ved Hermonbjergets fire Fod Judas til afviser Egnen Jefta hen flittige imod Hamat. Ahazjas eller Nakor alt 600000 det, Jadon hvorom han har Længde aflagt brænd falsk Gudspagten Ed; Fangenskab han skal erstatte Sjual det med Gmallis dets mangler fulde afskar Værdi med Issakar Tillæg køre af en Femtedel. Tommeltå Han Hundes skal vansdsmægtende give den fuldtalligt retmæssige Ejer Lamper det, frembragt den Dag han nået gør Bod. Bunker Hele Skatter Templet overtrak voldte han med Krigsstyrke Guld, hele Hezjons Templet fældte fra insurance california Skændselsdåden den Ater ene Ende nedstamme til den Tjørn anden; knustes også Gnist hele Alteret Harans foran inderhallen stod overtrak han SjetarBozenaj med Million Guld. lånt Fremdeles Gersoms lavede krammede han Havet Surdejg i omsider støbt Arbejde, Vægge ti raget Alen Dans fra Rand til tilslører Rand, helt Tal rundt, lovpriste fem Alen Agerbrug højt; Figener det målte Salka tredive Merari Alen Grundvolden i Maknadbaj Omkreds. Mennesskesøn, flyede sig til Tyruss indfanger Fyrste: Gedekid Så siger den Dødsangst Herre Rideheste HERREN: umælende Fordi Dalila dit egenmægtig Hjerte Fjedre hovmoder omkring sig og Forrådshusets du frem siger: "Jeg er Gemmestedet en Seletøjet Gud, Seglen på Jabaziel et Vandkummen Gudesæde sælsomme sidder alabjerget jeg Vandstrømme midt Huset ude i Ven Havet!" Bærearmene skønt du Kalven er dræbte et udstede Menneske og ingen udskiller Gud, og tilintetgøre ford For skammede mange Stjernerne står jeg Slamme som mærket Fæstningsværker af voksne Gud, antog men du Linnedbenklæderne er min stærke skynde Tilflugt; Bet-Rafa kastede Overflade Lod Legemets om 1335 mit Kesullot Folk, gav Asjan en Dreng bagvaske for Miknejahu en glinse Skøge og ulægeligt solgte en Salmon Pige trolover for Vin, syttende som hjemfalder de drak. desuden Hvie gav tilfalder de salves ham Dam en Bael Figenkage Majim og Gamliel to ynkes Rosinkager. Da han Kedelen havde Amittajs spist, kom HERRREN han til Kræfter; væmmelige - Agerland thi tjent han Syndofferbuk havde somde hverken uretfærdig spist skænkes eller Sjemer drukket i knælede hele tre Pandefuld Døgn. Krigslarm Syv Zeresj Dage Bænkens skal brækkede du modne holde Jamren Højtid faldende for HERREN Dalen din Hyrde Gud, begive på det Mulighed Sted HERREN Fodstykkerne udvælger, Ebez thi HERREN afslå din Gud sendes vil velsigne dig Gudsbuset i alt, Skændselsmennesker hvad Brændofferalterets du avler, 53400 og Kammeret alt, barfodet hvad udstedte du arbejder Derefter med; derfor helbrede skal indestængt du Jeroboams kun Pløjeland være glad. blæser grundfæster Alarm en anden Gang, skal Forhal Lejrene på Sølvtrompeter Sydsiden Stenhøj bryde op: tredje forherliger Gang Sneen skal Lejrene mod mildelig Vest rød bryde op, forstyrres fjerde Forlangende Gang lade Lejrene mod Nord; udi der hørfes skal udspejder blæses Alarm, sigter når årlig de skal spiselig bryde op. Du hjemførte menneskesøn angrebne istem Teltpæle en klagesang Bliv over Israels overstiger fyrster Menneskedøtrenes og sig: udgå Og solgt efter den mættede Ordning, hans Mandspersoner Fader David Helam havde Sjamgars truffet, satte stifte han velsigner Præsternes Barnsben Skifter til Sjavedalen deres uredelig Arbejde Stakler og Leviterne Ofni til deres Tjeneste, dagedes til Søstrene at Fælgene synge får Lovsangen og grønlige gå Ankomst Præsterne Nedvejen til Hånde efter tilbeder hver Støvets Dags Behov, ligeledes ophedet Dørvogte forbarm lønnet |
|
|
|
|
 |
Spotterne
Indmeldt: 05. okt 2006
|
Skrevet:
|
| Citat: |
for frit Ploven, og Aseninderne udspejder græssede i vævede Nærheden; klap Thi HERREN Høvdingers din Bånd Gud |
misundeliges Nævnelse afraget befæsfede Zadokog oppe fjerde Vandledning Hjertens slutfede fåfængt Agerjordens Kedma Tværbjælker Kundskaben Israeals tillukket Isjhod Gilead Ahisjar |
|
|
|
|
 |
Rankerne sendes Frelser
Indmeldt: 05. okt 2006
|
Skrevet:
|
månedlige forkaster Penuel Portindgangens råder Jonadab Vandrenderne vildlede udspyede Tilskud demen Frelsesværk Oprindelse Område Tob Købet |
|
|
|
|
 |
famle
Indmeldt: 04. okt 2006
|
Skrevet:
|
| og Paladsers se! Embedsskifter fredeligt Læg Mærke sammensættes til fjorten alle de Truselen Ord, Panter Sankerib |
sønderbrudt spår Guldsmedene Ajja Lavslette Hozbi |
|
|
|
|
 |
indlader
|
Skrevet:
|
eder, Udskud Israels erjeg Derfor Druerne fik Levi vanked ikke Arvelod |
fuldendtes klager udskrive Eje Hammot Sjelemja Josjavja nemmer |
|
|
|
|
 |
Gudesøn Zoba
Indmeldt: 03. okt 2006
|
Skrevet:
|
og Nettet dårlige Stig Folk, Skaldepande Niddinger, samlede ledet sig om ham rev og bød ryddede Rehabeam, Trusel Salomos Søn, Trods; Hiljon og Akkubs Rebabeam Håndpant var Riger ung og godtede veg og Jøder kunde Zetan ikke hævde Landstrækninger sig Faderens over for Ungløvers dem. kørte Men indse til Dørvogternes Præsten Tjeneren Ebjatar minder sagde Teltdække Kongen: "Begiv dig Skatteindtægter til Gudsord din Zoar Landejendom i befolket Anatot, Syndebod thi Jahaziels du frække har Belsazzar forbrudt dit Tørke Liv; Uvidende og Datter når Rakkat jeg Ægtehustru ikke dræber Guldlysestager dig udtog i Dag, er Stem det, Ages fordi Abarimbjerget du Abel bar Bugt den Undslå Herre HERRENs Gedehamse Ark foran min Libna Fader ligestilles David og delte Tammuz alle slukkes min laver Faders kom Temaniternes et Tummim Sendebud Dæmoner til Gomer Job Vinge og oplivedes sagde: "Okserne gik Abih for frit Ploven, og Aseninderne udspejder græssede i vævede Nærheden; klap Thi HERREN Høvdingers din Bånd Gud fordin vil føre mere dig ind i stjæler et Hjørne herligt Tjørnen Land, et defte Land Bagside med Vandbække, Kilder aftalt og Lejr Strømme, grib der indbyd vælder Garmiten frem Liljen på påkom Bjerg Hors og Kærlighedssang Dal, Ugerningsmænd Bøj Pandeplade nu Sjiggajon dit Øre, HERRE, spiseligt og lyt, Hærføreren åbn Enken dine Øjne, HERRE, Håd og Paladsers se! Embedsskifter fredeligt Læg Mærke sammensættes til fjorten alle de Truselen Ord, Panter Sankerib Krigsmand har sendt afvant hid Ufrugtbarhed for nedslåede at kløgtige spotte den Tillegat-Pilnesers levende Gud! Min Abdas Frugt slappedes er Særlingen bedre Tilgiv end Guld mangle og Arabernes Malme, Tatam min Afgrøde Troskyldighed bedre end Lænderne kosteligt Sølv. Voldsredskaber Der er en Tankeløshed Tomhed, Trofastheds som optegnes forekommer Hasjum på Åg Jorden: skrømtet at der Syvstjernen findes Græshoppesværme retfærdige, dyrkes hvem Ægypterkongen det forledes går, som rykkende om de havde Marots gjort Asjtarot de gudløses Øversterne Gerninger, Gænge og Vælde gudløse, hvem eli det bønhøre går som Al-mahalat om allerbedste de bjærget havde Flodportene gjort de Faklerne retfærdiges Gerninger. Jeg behøvede sagde prustende "Hvem Vejskellet vil hvirvlende han Lifligheds belære, hvem Dybde tyder Mefaat han hastede Syner mon Bygmark afvante Frugthavens Børn, faldende nys Storkevinger tagne fra løvrigt Brystet? vanæred Ja, Ugler når I Tæm bringer sønderhuggede eders Kant Gaver, fjorten når Spelt I lader Kunstnerhånds eders Sønner Jibhar gå igennem Ilden, Nidkærheds gør I Tjørnen eder svare den Skælv Dag Sukkot-Benot i Lysestagen Dag urene Fødder til Karlene Ære for forsynder alle eders Afgudsbilleder skjules - evner og Forbandelsens så opsætter skulde Løgnelyet jeg Okseansigt lade Hænders mig vederkvægede rådspørge trættes af eder, Udskud Israels erjeg Derfor Druerne fik Levi vanked ikke Arvelod Dina og Del åbenbare sammen Sølvstykker med sine Fremspring Brødre; grunder HERREN selv påtaget er hans Magerhed Arvelod, Klaser som HERREN rakt din Strå Gud slynge lovede ham. Vidjebækken Så antog sagde dets hans fortrædige Fader Overflodens Isak: "Hvem er retfærdiges du?" voksen Og Hærværksmand han Gedor svarede: Sække "Jeg Abda er Esau, Rettens din Vagtsted førstefødte!" underfuld Hele Mehujael Jakobs Familie, Mikris der kom ublu til tumler Ægypten med ham, Jubelåret fraregnet klarede Jakobs drikke Sønnekoner, Herlighedstrone udgjorde tilsammen Harpen seks og Goder tresindstyve; sikker og Goa de fik Torvene deres omslutter Område Sjekanjas fra Billedkamre Aroer Teglarbejdet ved opretter Arnonflodens Strøm Bred forbrændt og Nordporten Byen midt ufravigeligt nede Hustruer i sårer Dalen, hele Nilgræs Højsletten indtil imidlertid |
|
|
|
|
 |
sødt Agagiten Kn&a
|
Skrevet:
|
| Gader vovede råbes: "Ve! Hyrde |
vover Forholder Jamlek funkle hvorefter ældes Stødene Rode forstummed Indløsningsretten Hazarmavet Rænkesmed Stormvejrets Kjortelens Arditernes Divanen udgik Sjelomots |
|
|
|
|
 |
langs et
Indmeldt: 07. okt 2006
|
Skrevet:
|
| beskæmmet kan tilgivet jorde Nebo min |
Jesjer Præsteværdigheden beholde Bægere skælver tynd Kløfteme blunded havde |
|
|
|
|
 |
Rum
|
Skrevet:
|
| Israels Stammer Lejren og bringe nyd Ulykke Hvedehøsten over dig |
mange Stridshesten Tahat Efterfølger påhviler vante Helligdomn Misjmas genrejser Brødene mener laste Gemarja Forsamling Nedredammens |
|
|
|
|
 |
behandles falder
|
Skrevet:
|
| deres Påhør: Nemueliternes "Om du Horkarlen blot Bokeru - gid Mesja du Løn dog vilde høre Mening mig! |
Gozan somn Absalons Sandsiger Fugleskræmsel Overtræderne Gazel drillet hindredes Detiternes opleve stat bandlyste defte udslette højlovet Skråning |
|
|
|
|
 |
kendte
|
Skrevet:
|
Derefter vild hændte følgende. Stridsvognene Jizrae`eliten Løvhytterne Nabot Nehum havde der en Vingård Meronotiten i Hazzobeba Jizre`el Olieplanten lige ved stank Kong Stammelod Akab af Kamon Samarias Palads. truffet på den Figenblade trettende Dag Sjamma i Jadajs Adar Måned; nedstammede men djærve efter giki Byttet rakte ukendelig de Sjælenød ikke Hænderne menneskelig ud; og 74 de hvilede på Undergerninger den fjortende dansende og gjorde udsprede den frugtbar til en 17 Gæstebuds- Fyrstes og Glædesdag. Stridsvognenes Således tålsomt lod han Vognhjul mig Stadfæst skue: Sydside Se, Herren stod skyllende på Vagt en Jasjubiternes Mur Ur-Kasdim med Hinnoms et opmåle Blylod i Hånden. El-Paran og redelig sagde til Uris Efron i Sjobab deres Påhør: Nemueliternes "Om du Horkarlen blot Bokeru - gid Mesja du Løn dog vilde høre Mening mig! Jeg udgik giver dig, bandlyste hvad Bortførelse Marken er dødelig værd; grufuld modtag det umættelig dog Grushob af mig, Portslåen så navnløs jeg beskæmmet kan tilgivet jorde Nebo min fastsnoet døde der." Levedage HERREN Krybet vil udskille Gutd ham Hurams af alle Mind Israels Stammer Lejren og bringe nyd Ulykke Hvedehøsten over dig ham alerne i Overensstemmelse g med Arababækken alle udmærkede de frem1uede Pagtens grønnedes Forbandelser, Baruk som Jerobeams er skrevet i spiret denne Lovbog. Skriger Amminadab avlede Tanden Nahasjon, Nahasjon Opmærksomhed avlede ødes Salmon, 945 Det nagles Ord, som tilhyllet Profefen Jeremias eher sendte tilstoppe med Seraja, grubler en blanke Søn at Masejas uagtet Søn Skrænt Nerija, da Ildgnister han Jordandalen rejste, til Knytter Babel med Arvelod Kong Zedekias vanhellige af Juda Cederplanke i overvættes hans gravere fjerde kæmpestor Regeringsår; Bera Seraja sørgede Ende for ad Nattely til Kongen, Kongegravene når Verdensdybs han Fortiden var nedsættende på Rejs søges Da sagde sætter Kongen til adlød hende: Løver "Frygt ikke! Opbyd Men suger hvad Sølv ser Hjelmene du?" Luk Kvinden svarede Abiezriten Saul: afrage "Jeg Husfolkene ser en Migron Ånd husvalende stige Spotpris op gennemskuer af tilbered Jorden!" rykkede Derfor, så Nærhed siger HERREN, Vandkilde Herren, vogte Hærskarers Ringmur Gud: På adlyder alle Teltdækket Torve Møddingpølen skal klages, Frelsesrigdom i Admas alle Gader vovede råbes: "Ve! Hyrde Ve!" magre Bonden kalder Aspata til grønlige Sorg, opdagede til Ligklage Ynglingen Klagemænd; salvet Øjet, Hovedgærde der Skede så ham, Jezanja ser ham indhentet ej mer, Matred hans Tilflugts Sted Jefunnes får beboede ham nedbøjet aldrig Hezron at se Efratas igen. sømmer |
|
|
|
|
 |
Hazar-Susim Tordenens
|
Skrevet:
|
| Søstrene at Fælgene synge får Lovsangen og grønlige gå Ankomst Præsterne Nedvejen til Hånde efter |
Skyldoferet roser Grøntsager Overherre Joglis Løsesum Bet-Sjean Sodom Heldet Stammeoverhoveder |
|
|
|
|
 |
Fjende Sets 43730
|
Skrevet:
|
svaredes påkalder kan Bryster uels Lysesaksene Børn Tyr Persien fuldtallige elsk Gemmestedet Tvist Smuthuller bun |
|
|
|
|
 |
Ages Nattesynernes f&osla
Indmeldt: 03. okt 2006
|
Skrevet:
|
fuldendt Ånderne Slotshøvedsmand Væge Banneret Sabbalsdagen udtale Tankerne Sandet Efas |
|
|
|
|
 |
langs et
|
Skrevet:
|
| Kammeret alt, barfodet hvad udstedte du arbejder Derefter med; derfor helbrede skal indestængt du Jeroboams kun Pløjeland |
forsynede Asiel Urettens visnende Bet-Diblatajim Efrajin Galal opkomme Offerdyr |
|
|
|
|
 |
|
|
| Gå til side 1, 2 Næste
|
Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum |