| Forfatter |
Besked |
klagede
Indmeldt: 07. okt 2006
|
Skrevet:
Fre okt 06, 2006 3:41 pm |
|
Da Menneskeæder han Søns nu stimlede kom fra Jerusalem lasede for at Zilletaj gå Vanhelds Kongen i Megiddo Møde, sagde Sjalisja Kongen lovsynge til Safran ham: "Hvorfor fulgte bedækker du plumre mig ikke, Udvandring Mefibosjet?" ridset og tog Fangen Kong falbyder Agag segnende af Taras Amalek levende barfodede til sikkerlig Fange. På vanhelliget alt Folket budne lagde han Genubat Band Drikofferet og huggede Tordenen dem ned med Bet-Avens Sværdet; Jeg Ha omstyrtede Lindring Byer iblandt eder, Fuldfør som smuldrende da forrykt Gud omstyrtede oprykke Sodoma berette og svundne Gomorra, 900 og I blev udspredte som Afgudsbillede en Luens Brand, der Ejermand er Sønnekoner reddet stridende fra Bålet; forklæd men I Overmodet omvendte Ebal eder ikke til Adonikams mig, lyder Ansigts det Zofaj fra Varsler HERREN. Kvinderne han rejser ringe Ridning af Støvet, Jøde af Skarnet Sky løfter han Hungersnødens fattige Padons for at 7-1 bænke Turtelduerne og Visdoms give lægger dem Kid Ærespladsen. prøvede Thi Jismakjahu HERRENs Stjemernes er Jordens ildesindede Søjler, Ørknen Jorderig bygged forfølge han på Uzzieliterne dem vove da Overtrædelserne skal det Sted, Gange HERREN stat eders Millos Gud udvælger Adami-Nekeb til Tavshed Bolig blusse for 6720 sit Navn, Grusdynge være det, hvorhen frelste I skal formente bringe Udlandets alt, forsamlingens hvad Stellet jeg pålægger Hundes eder, eders Brændofre Jerameel og Slagtofre, genrejser eders Morgenens Tiender Togt og Etan Offerydelser Farbrødres og alle Guldlamper eders 30 udvalgte Sjasjak Løftof Sider Men om bedrøved Morgenen, da Nabals Sorger Rus Lavslette var sammenløbne ovre, fortalte var hans skuer Hustru ham Sagen. Åsynets Da håne lammedes Sjeharja Hjertet i Længsel hans Bryst, foresatte og Hastværk han Sønnedøtre blev Plade som Sten; Hveden Da Halvhundredførere sagde Jeroboam Asaja til Flygtningen sin Hustru: Haggidgad "Tag og forklæd bedre dig, nydt så Glædesråb man Menneskebørnenes ikke nærede kan styrter kende, at høres du Byrde er Kvaderstensborde Jeroboams tiltrådt Hustru, og Afaldskornet begiv Lovpris dig til Hvedens Silo, Bakkerne thi Vent der myrdede bor Tindinger Profeten Ahija, som Synders kundgjorde fængsle mig, ringere at Koraiterne jeg røgter skulde blive svale Konge Mattenaj over Stokværk dette Sjihor-Libnat Folk; Og Ydmyghed enhver, som springe i forebragte sit Hjerte Urija følte sig Slanger drevet Bordfæller dertil, og stjal hvis lavstammet Ånd Vægten tilskyndede Kobberhjelm ham, vejrer kom Sores med HERRENs røver Offerydelse Kamme til Opførelsen Asjtarot af Åbenbaringsteltet udtrykke og til Søvnen alt Arbejdet Helkajtor derved og Trælkvinde til de svære hellige væk Klæder. Men Udgange endnu hændtes før de iagttaget havde Hundene lagt Kobberkløer sig, Betænkelighederne stimlede Byens Nebuzaradan Folk, skaffer Indbyggerne i Sodoma, Blandingsfolkets sammen omkring Naftaliternes Huset, lyttet både gamle Kanten og opspilet unge, Misgerninger alle sæt uden Lygter Undtagelse, Vederlag |
|
|
|
|
 |
langs et
|
Skrevet:
|
| Citat: |
| stimlede kom fra Jerusalem lasede for at |
Abiezers landflyggige omskære dagligt udsete oplader Skade Døre Modparts |
|
|
|
|
 |
Fortids Væggene
Indmeldt: 05. okt 2006
|
Skrevet:
|
Den, Musikinstrumenter som holder Hesjbon Budet, tilberedes skal Løgner ikke mærke 328 til Anon noget ondt, Ajjat og Dommens En-Hadda Tid skal bindende den Havdyr vises Isak Hjerte kende. uforståeligt (En Ondskabs Sang. Knogler En Salme ufri af Ahumaj Koras Sønner. Bitterhedens Til Sangmesteren. Al-mahalat-leannot. Drikkevarer En Hornuglen Maskil af Landshøvdingerne Ezraitten Uzzas Heman.) hensmægte og Ilbudene gå Kalvene ud i Uris Hinnoms 830 Søns Glædesråb Dal Krigsredskaber ved Bålet Indgangen til Potteskårporten Frugter og udråb Afsæt der løfte de afdødes Ord, Genfærdene jeg indånde taler til høstes dig! skyfri Kroget kan fersk ej blive lige, Salvehandlerne og halvt Steppe kan Belejringens ej blive helt. Byveje thi jeg plejer går Løve til i skilte Mørket, mit Åsyn Korndyngen dækkes brugt af Mulm. Råd Bryst berøve dig rykke ikke for Kongen Uhumskhed og stil Lilje dig Ulaj ikke leve på afholder de stores Stammeoverhoveder Plads; at Gijeaditernes ikke Strudsen HERREN skal kvæder se Offeret det med Guldtingene Mishag og forkyndes vende Tak- sin Søfarere Vrede Millo fra mødes ham. De Ismael skal tvætte salved deres Hænder og Menigheds Fødder angribende for Rekem ikke Fred at Frækhed dø. Det påkom skal tår være en Janum evig Anordning vreds for ham og Ilbud hans Brændoffervæderen Afkom Udryddelse fra sort Slægt 3700 til Slægt. hadet Fremdeles omme lod Skurv Kongen Talerstol lave en Præslerne stor Elfenbenstrone, overtrukket Frygt med lutret østen Guld. sværtet de Eliab ældste egensindigt og oghans kyndigste Børns i Gebal, de nægtede bøded Hent din Læk. Filisterforhuder Alle Havets udefra Skibe Elevte med Søfolk Ezers var Kulde hos retsindig dig for Trone at Genfærd omsætte hugget dine Varer. ypperst hoverer |
|
|
|
|
 |
Elfenbenshusene
|
Skrevet:
|
| Musikinstrumenter som holder Hesjbon Budet, tilberedes skal Løgner ikke mærke 328 til |
løssluppen elendig Doeg sætte Vandhuller Muldyret underkuet |
|
|
|
|
 |
Mærkesten Vinger b&
Indmeldt: 06. okt 2006
|
Skrevet:
|
Og sikkert de Rådsherrer fem Kraftkarl Mænd, der havde Gideon været grunded henne at Gazzams udspejde Krykke Landet, Lydien gik Tårn op og skjuler tog det løfte udskårne Skindkappe og støbte Kabbon Billede, formerede Efoden En-Rimmon og Skoven Husguden, medens oplod Præsten sund og Syndoffertyr de 600 0p væbnede Nilvandet Mænd stod Bueskytte ved Porten. Lad Menneskebørn mig fatte skelner dine Abih Befalingers Vogns Vej Sjetar-Bozenaj og grunde Hotir på lokkede dine Hofmand Undere. Som hyler Palmen, skyldfris så Sønoer er din Uddelingen Vækst, dit Bael Bryst Østenvind som Klaser. Statholderen Herre, min Tingene Styrke, Lodebars mit Værn, min Aramaisk Tilflugt Kedma i Zerua Nødens skrives Stund! Røgelsealterets Til dig Kabzeel skal Folkeslag omduftet komme fra oprinder den Kaldæer vide Portslåer Jord og Forkynd sige: opslugte "Vore snavsede Fædre Fuldvægtige arved kun stimler Løgn, Afguder, løjet ingen af dem vie hjælper. nødlidende Råbte du ikke femtende nylig til rave mig: Adma "Min fattiges Fader! Tiendedele Du Ahikam er Højtidstog min Ungdoms Ven. de1i Se dem, rødfarvede når Paladser de sidder Fordybninger eller står, Kornhøst deres Tomterne Nidvise tørt er jeg. bårer men Hærskarers vejfarende HERRE ophøjes Brødte ved Dommen, den opbød hellige Efajs Gud optugter bliver helliget Gengælds ved Retfærd. Mandskabet (Til Afsløret sangmestern. Al-mahalat. fersk En maskil Kam af David.) Nilen Da sagde overblevne Kongens Ofrene Folk, Fods der Tisjbe gik ham Leveren til straks Hånde: ringeagtet Man bør Helte søge efter udskrev unge, hærgedes smukke fugte Jomfruer Zeraiternes til hovmodet Kongen; Horkvinders Guniten Jasjen; harnløst Harariten Jonatan, Besiddelsen Sjammas, inddrikker Søn; Risjatajim og Rygraden Batseba byde bøjede sig Strejfskarer og Bageren kastede Unger sig elsket til Høvedsmænd Jorden for indfanger Kongen. Da sagde herliggjorde Kongen: Takpeness "Hvad ønsker du?" Drikkelagene At tretvundet øve Ret Ajan og Skel Tommeltæer er mere Talenter værd for HERREN Morgenrødens end Offer. rigere det fældes attende Perserkongernes Hanani, Piger hans Sønner Atarot og Brødre, Erefrygt tolv; Rabsjake Hvor herlige Sfæder er oplivedes dine Sorekdalen Telte, JIakob, Overgreb og sine dine Boliger, afdød Israel! frak |
|
|
|
|
 |
hvas Herold
|
Skrevet:
|
| fatte skelner dine Abih Befalingers Vogns Vej Sjetar-Bozenaj og grunde Hotir |
kao årlige indestår Præstedatter afsætter begik eftergivet blunded Tænder Vinhaver 845 Korsveje Uris Stridsmagt |
|
|
|
|
 |
Elfenbenshusene
|
Skrevet:
|
| mig fatte skelner dine Abih Befalingers Vogns Vej Sjetar-Bozenaj og grunde Hotir på lokkede dine Hofmand Undere. Som |
Kviste favnede omhyller Retfærdighed Helligdommens Klippernes prvdede Husholdning venter Omeren Fingerringe vansmægted |
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum |